Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek

Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından <MudVayne> Bir C.tesi Nis. 19 2008, 19:31

Mine: (içkiyi uzatarak) içiyomusun ?
Deniz: Yok içki sevmiyorum hem böyle de eğleniyoruz nasıl olsa.
Mine: yoksa hiç içmedin mi
Deniz: yoo.. babamla yada efeyle ara sıra bira içeriz.Ama bu tarz eğlence anlayışı pek bana göre değil
Mine: ne peki senin eğlence anlayışın
Deniz: bilmem yani şu durumda belki film izlemek,bisiklete binmek,tavla oynamak yani insan o kadar içip sarhoş olunca ne yaptığını hatırlamayınca eğlendiğini nasıl anlar ki.
Mine: ilginç. ama böyle birinide tanımak güzel tabi
Deniz: Nasıl güzel.Kızlar genelde serseri tipleri severde
Mine: Güven verici.
Mine: iyiki buraya gelmişiz.. deniz,rüzgar,gökyüzü,yıldızlar aaa yıldız kaydı dilek tut çabuk..
Deniz: aa tuttum
Mine: Umarım dileğin olur
Deniz: Umarım.. Aaa bu arada geç kalmıyorsun değil mi
Mine: Yoo sabaha kadar zamanım var
Deniz: kızmazlar mı
Mine: Bana güvenirler
Deniz: Ne dilek tuttum biliyomusun.Söylememi ister misin
Mine: ı ı söyleme
Deniz: Söylemek istiyorum ama tutamıyorum artık içimde
Mine: Söyleme göster..
------------------------------------------------------------------
asli : Kesin kazanmaliyim üniversiteyi benim için tek kurtulus bu
deniz : merak etme asli kazanacaksin
efe : tabii ki kazanacaksin senden iyi inek mi var urlada??
asli: tesekkur etmek yerine möö desem efe? möööö
efe: aaaaa rica ederim hayatim
deniz : hem hayatini bir sinava mi baglayacaksin?? Kazanamazsak baska birsey yapariz
efe:Yeter be sinav sinav sinav,sinav sinav sinav...Yok mu baska bir muhabetiniz?ben gidiyorum!!!
asli:nereye??
efe:nereye??denize!!
asli : bu havada mi??
deniz :üsüteceksin!!

efe deniz'e atlar
----------------------------------------------------------------------
Su ve Efe ilk defa karşılaşırlar ve tanısırlar:

Su:ben su
Efe:su mu?
Su:sultan ama kısaca su dioruz senin adın?
Efe:bnde künefe ama kısaca efe derler banadaa...
------------------------------------------------------------------
efe:eskiden herşey daha kolaydı
4 işlem için yeterliydi abaküs
şimdi herkes biraz dik kenar
herkes oldu hipotenüs
deniz:ya sen varya manyaksın ha
--------------------------------------------------------------------
Efe- Mine repliğinin tamamı

Efe:Hale bak ya sakatlanmış çocuk.Ya kızım varya yani senin sağa sola verdiğin helyum gazını Beyaz şovda sanatçılara vermiyorlar.
Minelmuyo işte öyle anladın mı olmuyo.Ben kapatsam gönlüm kapatmıyo
Mine:İyi tamam dertlisin yani
Efeertliyim tabi ya.Yani Gönül bi taraftan annemler,abimler,babamlar bi taraftan,arkadaşlarım bi taraftan.Herkes bana yükleniyo.Efecim bir şeyin var mı bir problemin var mı diye gelip bana soran var mı?Yok
Mine:Eee yani bana anlat o zaman.Yani bak karşındayım.
Efe:Yok sen olmaz
Mine:Ya niye olmuyo.Yani hiç denedin mi?Belki iyi gelicek.
Efe:Kızım manyak mısın nesin ya?Sana bir şey anlatılır mı be
Mine:Ya niye anlatılmıyormuş ya
Efe:Ya anlatsam sen abimle beni Urla`dan sürdürür,babamla Gönül`ü nikahlar,Şiyar`ı da göreve getirip onu annemle baş göz edersin be.
Mine: Ne??? (akımda kalan en komik sahnelerdendi...)
-----------------------------------------------------------------------------------
gönül:efe bu poşetlerde ne böyle?
efe:aman yengecim bakma sen onlara gel şöyle
metin:ne lan onlar:)
efe:ımm şeyy....eeee ne içersiniz?çay kahva kola ayran (gülerek)gerçi bir tek çayım var ama...
heheheh:D
------------------------------------------------------------------------------------
alplerin evindeki teyzeler:tööbe estağfirullah tövbe,aa selaminkavlen....
deniz:oğlum nereye geldik lan biz ne diyo bunlar
efe:ne biliyim abi baksana arapça fln konuşuolar
teyze:polis çağıralım kadriye hanım polis,namussuzlara bak güpegündüz haneye tecavüz bu
efe:yok efendim ne hanesi ne tecavüzü yaa,biz şey,konuşsana birader
deniz:yok efendim ne haneye tecavüz etmesi biz arkadaşımıza diye şey ettik
efe:ssus sus,sus konuşmaa


alpin annesi:allah aşkına siz kim oluyosunuzda benim evime böyle paldır küldür giriosunuz?
deniz:biz yanii
(alp gelir)
alp:bırak anne bırak tanıyorum ben onları
deniz:işte biz bu adi utanmazı arıyoruz nerde aslı?
(aslı içerden:ayy)
bi kadın gelir:içinde kalan parçayı da çıkardım,namussuz nası da sokmuş yavrucağa
deniz:yavrucak?
alp:aslı
efe:namussuz?
dier kadın:arıı
deniz:e alp?
efe:namusluymuuş...
(aslı gelir)
aslı:denizz
deniz:aslıı
aslı:efe
efe:deniiz
mine:çocuklar
efe:(mineyi gösterip) sue ellen ((suelın)
mine:ya ne oluyo ya ben hiçbişey annamadım
efe:walla bizde çok zor annadık güzelim ama baştan alamıycaz...


Kaynak Kavak Yelleri Resmi Forumu ama gerçekten benim en beğendiğim bölümler bunlar.

_________________
Lola Fan Club xD

[br]Click here to feed me a fruit![br]Get your own at Dinomon!

<MudVayne>
Administrator
Administrator

Erkek
Mesaj Sayısı : 1753
Yaş : 56
Nereden? : Türkiye Cumhuriyeti!!!
Meslek : Profesyonel Admin
Takımınız : PSV Eindhoven
Ruh Hali :
Takım :
Reputation : 0
Points : 165
Kayıt tarihi : 29/11/07

Kullanıcı profilini gör http://adolla.pforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından GüLeNaY Bir Paz Nis. 20 2008, 09:31

çok güzel Very Happy çok komik Very Happy çok sağol Very Happy

GüLeNaY
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 22
Nereden? : İzmir
Meslek : Öğrenci
Takımınız : GS
Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 30/11/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından <MudVayne> Bir Paz Nis. 20 2008, 12:38

bir şey değil vazifemiz Very Happy

_________________
Lola Fan Club xD

[br]Click here to feed me a fruit![br]Get your own at Dinomon!

<MudVayne>
Administrator
Administrator

Erkek
Mesaj Sayısı : 1753
Yaş : 56
Nereden? : Türkiye Cumhuriyeti!!!
Meslek : Profesyonel Admin
Takımınız : PSV Eindhoven
Ruh Hali :
Takım :
Reputation : 0
Points : 165
Kayıt tarihi : 29/11/07

Kullanıcı profilini gör http://adolla.pforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından BeRkAy Bir Salı Nis. 22 2008, 14:38

çok güzelmiş bunlar yaa en iyi bölümler 1-15. bölümler falandı yaa şimdi iyice bozuldu valla

BeRkAy
Emekli
Emekli

Erkek
Mesaj Sayısı : 781
Yaş : 22
Nereden? : FENERBAHÇE CUMHURİYETİ
Meslek : Ögrnci
Takımınız : FnerBhçe
Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 30/11/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından <MudVayne> Bir Salı Nis. 22 2008, 15:19

Berqay09 demiş ki:çok güzelmiş bunlar yaa en iyi bölümler 1-15. bölümler falandı yaa şimdi iyice bozuldu valla
aynen katılıyorum.valla bunlar gibi replikler istiyorum ben,artık oynamayı kesseler de adam gibi gençlik dizisi yazsalar müthiş olacak.

_________________
Lola Fan Club xD

[br]Click here to feed me a fruit![br]Get your own at Dinomon!

<MudVayne>
Administrator
Administrator

Erkek
Mesaj Sayısı : 1753
Yaş : 56
Nereden? : Türkiye Cumhuriyeti!!!
Meslek : Profesyonel Admin
Takımınız : PSV Eindhoven
Ruh Hali :
Takım :
Reputation : 0
Points : 165
Kayıt tarihi : 29/11/07

Kullanıcı profilini gör http://adolla.pforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından BeRkAy Bir Salı Nis. 22 2008, 21:22

evet yaa bi de Yiğit Güralp gelse süper olacak ama...

BeRkAy
Emekli
Emekli

Erkek
Mesaj Sayısı : 781
Yaş : 22
Nereden? : FENERBAHÇE CUMHURİYETİ
Meslek : Ögrnci
Takımınız : FnerBhçe
Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 30/11/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından <MudVayne> Bir Çarş. Nis. 23 2008, 11:16

Berqay09 demiş ki:evet yaa bi de Yiğit Güralp gelse süper olacak ama...
bizim ülkemizdeki en iyi gençlik dizisi yazarı yiğit güralp.

_________________
Lola Fan Club xD

[br]Click here to feed me a fruit![br]Get your own at Dinomon!

<MudVayne>
Administrator
Administrator

Erkek
Mesaj Sayısı : 1753
Yaş : 56
Nereden? : Türkiye Cumhuriyeti!!!
Meslek : Profesyonel Admin
Takımınız : PSV Eindhoven
Ruh Hali :
Takım :
Reputation : 0
Points : 165
Kayıt tarihi : 29/11/07

Kullanıcı profilini gör http://adolla.pforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından BeRkAy Bir Perş. Nis. 24 2008, 16:35

aynen katılıyorum

BeRkAy
Emekli
Emekli

Erkek
Mesaj Sayısı : 781
Yaş : 22
Nereden? : FENERBAHÇE CUMHURİYETİ
Meslek : Ögrnci
Takımınız : FnerBhçe
Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 30/11/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından GüLeNaY Bir Perş. Nis. 24 2008, 17:43

bende katılıyorum Very Happy

GüLeNaY
Moderatör
Moderatör

Kadın
Mesaj Sayısı : 562
Yaş : 22
Nereden? : İzmir
Meslek : Öğrenci
Takımınız : GS
Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 30/11/07

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından SU Bir Ptsi Mayıs 05 2008, 18:52

yani o gitti...dizi çığrından çıktı bnce azcık heycan kalmadı

SU
Emekli
Emekli

Kadın
Mesaj Sayısı : 107
Yaş : 22
Nereden? : İZMİR
Meslek : öqRenci
Takımınız : buc4.!
Ruh Hali :
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 25/03/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından enJoY35 Bir Paz Mayıs 18 2008, 14:51

bence hayatını yazmış admin Very Happy:D:D

enJoY35
Çalıskan Uye
Çalıskan Uye

Erkek
Mesaj Sayısı : 214
Nereden? : ewden
Meslek : öğrenci
Takımınız : fenerbahçe
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 16/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından <MudVayne> Bir Paz Mayıs 18 2008, 19:42

Canan doğum yapmak üzeredir..sedye getiren adam cananın kim olduğunu denize sorar.
ADAM:bebek kim?
DENİZ:kardeşim
ADAM:babası kim bu bebeğin?
DENİZ:babam
ADAM:ee bu hanfendi de annen oluor o zaman.
DENİZ:olur mu canım o benim ablam
ADAM:nasıl yani?!Beyefendi siz benimle dalga mı geçiyorsunuz?

bunu unutmuşum :p

murat evet kavak yelleri benim hayatımdı bi zamanlar...

_________________
Lola Fan Club xD

[br]Click here to feed me a fruit![br]Get your own at Dinomon!

<MudVayne>
Administrator
Administrator

Erkek
Mesaj Sayısı : 1753
Yaş : 56
Nereden? : Türkiye Cumhuriyeti!!!
Meslek : Profesyonel Admin
Takımınız : PSV Eindhoven
Ruh Hali :
Takım :
Reputation : 0
Points : 165
Kayıt tarihi : 29/11/07

Kullanıcı profilini gör http://adolla.pforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından enJoY35 Bir Paz Mayıs 18 2008, 20:34

Very Happy:Very Happy

enJoY35
Çalıskan Uye
Çalıskan Uye

Erkek
Mesaj Sayısı : 214
Nereden? : ewden
Meslek : öğrenci
Takımınız : fenerbahçe
Reputation : 0
Points : 0
Kayıt tarihi : 16/05/08

Kullanıcı profilini gör

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından <MudVayne> Bir Ptsi Haz. 02 2008, 22:22

MINE:ISTERSEN BENIMLE PAYLASABILIRSIN
EFE:SENINLE MI?
MINE:EVET NEDEN OLMASIN HIC DENEDIN MI BELKI İŞE YARIYCAK
EFE:YA KIZIM BIRAK SEN ABIMLE BENI URLADAN YOLLAR BABAMLA GONULU NIKAHLAR SIYARI DA GOREVE GETIRIP ANNEMLE BASGOZ EDERSIN BE…
MINE:NE???


MUDUR: MİNE ARKADAŞIN ALMANYA'DAN GELDİ SİZİNLE BERABER OLUCAK
EFE:HEPİMİZLE Mİ??


EFE:BİZ BÜTÜN SENE HAVUZ PROBLEMİ ÇÖZDÜK ŞİMDİ GELİP ORAYA KUSMAYALIM
KORAY:BEN O HAVUZLA İLGİLİ BÜTÜN PROBLEMLERİ ÇÖZDÜM HEM İLK İKİYE GİREN ARKADAŞLARDA BURDA HATIRLARSAN GECESİ 200$ DEMİŞLERDİ
BEN ONU 50$ DAHA İNDİRDİM BAK ŞİMDİ GECESİ 150$
EFE:Sİz ŞİMDİ GECESİ 150$ BİNBİR GECE OYNARSINIZ...

DENİZ:HANGİSİNDE SES VE HECE DÜŞMESİ VARDIR?
EFE:a)FATİH ÜREK AMA ARTIK MODASI GEÇTİ YA ŞIKLARA KOYMamıŞLAR

KORAY:MOR VE ÖTESİ GİBİSİNİZ...
EFE:SANA Bİ KORUM MOS MOR OLURSUN ÖTESİNE KARIŞMAM...HEM SİZ KİMSİNİZ YURTSEVEN KARDEŞLER Mİ??

EFE:UYUZ OLDU TABİ ASLI İÇEMEDİ DİYE
DENİZ:...EYVAH SAKIN İÇME İLAÇLI GAZOZ İŞTE
EFE)AHHH...
DENİZ:NOLDU??
EFE:AHH...GÖZÜM KARARIYO
DENİZ:İYİ MİSİN OĞLUM??
EFE:AHH...LÜTFEN BENİ KİRLETEYİN BEN DAHA 17 YAŞINDA BİR GENCİM



EFE:BABA YA SENDE BELEDİYE OTOBÜSÜNDE YER VERMEYE MERAKLI GENÇLER GİBİSİN HA Bİ OLAY OLSA DA KALKSAM DİYE FIRSAT
KOLLUYOSUN


EFE:BUNDAN SONRA SANA BU TİP LAFLAR SÖYLEMİYCEĞİMİZE DAİR YEMİN EDİYORUZ
METİN:EVET SÖZÜNDEN DÖNEN NE OLSUN??
EFE:TAMAM UZATMA...
GÖNÜL EKİ BEN SİZE İNANMALI MIYIM??
METİN:BEN BU SORUYU SORCAĞINI TAMİN EDİYODUM VE EVDEN HAZIRLIKLI GELDİM
EFE:NAPTIN SÖZLEŞME Mİ HAZIRLADIN??
METİN:İKİMİZDE KURAN A EL BASICAZ BEN YEMİN EDİYORUM Kİ Bİ DAHA BU ŞEKİLDE DAVRANMIYCAM
EFE:YAA SEN BİZİ CAMİ DUVARINA İŞEMİŞ GİBİ ÇARPTIRICAKSIN YAA
GÖNÜL:NE DİYOSUN EFE YİNE MIR MIR MIR...
EFE:NE DİYCEM BE BENDE YEMİN EDİYORUM EVET ALLAHIM SEN BİZİ AFFET YAA
METİN:AMA AMA NEYE YEMİN EDİYOSUN ONU DA SÖYLEMEN LAZIM
EFE:UFFFFFFF...TAMAM IIII ALLAHIM BENDE BUNDAN SONRA KIZIL KULUNA İLAN-I AŞK ETMİYCEĞİME
YEMİN EDİYORUM...EVLENMEDE TEKLİF ETMİYCEM
METİN:NEEEEE?? OĞLUM UTANMADAN EVLENME Mİ TEKLİF ETTİN HA??
EFE:ABİ YAVAŞ OL ELİNDE KİTAP VAR İKİMİZİ DE AĞIR VOLTAZA VERİCEN ŞİMDİ HEEE...



aslı:aaa deli masum masum duruyosun??
efe:wayy yaa duydum ki burda masj olayı başlamış bende koştum geldim yaa dün gece birass
üşütmüşüm popom açıkta kalmışta
deniz:sen zaten burda yalnız yalnız kalırsan sırf kendini diil kafayıda üşütüceksin haberin yok!
efe:olsun bee oğlum yaa kuzumuzun küçük toynacıkları o derdede bi çare bulur yani belli mi olur...
aslı: nediosun be deli
efe:yaa bize masaj yok mu diyorum kuzu alla allah...
aslı:iyi hadi gel sana da yapıyım hadi gel
deniz:yavaş yavaş
aslı:yaaa
deniz:yavaş bee oğlum!
aslı:efe yaa üff! zıvanadan çıktın yine!
efe:ya çıktım zıvanadan yoldayım geliyorum
efe:hadi gelin bi kaynaşalım!

_________________
Lola Fan Club xD

[br]Click here to feed me a fruit![br]Get your own at Dinomon!

<MudVayne>
Administrator
Administrator

Erkek
Mesaj Sayısı : 1753
Yaş : 56
Nereden? : Türkiye Cumhuriyeti!!!
Meslek : Profesyonel Admin
Takımınız : PSV Eindhoven
Ruh Hali :
Takım :
Reputation : 0
Points : 165
Kayıt tarihi : 29/11/07

Kullanıcı profilini gör http://adolla.pforum.biz

Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Geri: Kavak Yelleri'nden Unutamadığım Replikler

Mesaj tarafından Sponsored content Bugün 08:03


Sponsored content


Sayfa başına dön Aşağa gitmek

Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön

- Similar topics

 
Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz